wtorek, 14 października 2014

Info

Łzy muszą odpocząć. Ja muszę odpocząć. W ogóle muszę je przepisać od nowa, u siebie we wszystkich plikach po kolei. Tak na czysto, tak, żeby były lepsze. Bo bardzo się cieszę, że się Wam podobają, ale... no wiecie, chciałabym je kiedyś (haha) wydać. A nie chcę puścić w świat gniota.

Póki co zostaje tutaj "tom pierwszy" bez poprawek. Jak poprawię, to wrzucę całość i dopiero wtedy zabiorę się poważnie za pisanie kontynuacji. Tak.

W planach mam inne opowiadanie – tym razem będę je pisać od początku do końca. Ale ruszę z nim raczej na początku listopada, bo teraz mam tyle na głowie, że nie bardzo mam czas na jakąkolwiek sensowną działalność w moich plikach z opkami (licencjat sam się nie napisze...).


Kocham Was wszystkich, dziękuję, że ze mną wytrzymujecie! :)

12 komentarzy:

  1. Będę czekać oczywiście! Mam nadzieję, że to wszystko pójdzie Ci na tyle sprawnie, żeby móc się z nami podzielić tym tfForem w miarę szybko :D W każdym razie, powodzenia. A ja zamierzam się raczyć tomem pierwszym once again.
    Ciao :*
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrzymujecie? Z wielką radością w sercu wypatrujemy nowych rozdziałów! Odpocznij, proszę, zasłużyłaś po napisaniu tylu dobrych rozdziałów. Poprawiaj i wydawaj! Gdy książka pojawi się na rynku... No, już szykuję miejsce na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skończ pisać jedno opowiadanie i wrzucaj na blog według uznania, a dopiero bierz się za kolejne - jak rozpieprzysz 10, żadnego do końca nie dociągniesz i nie dowiesz się, czy umiesz opowiadać historie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to opko jest skończone. Tylko nie podoba mi się sposób, w jaki je napisałam, więc trochę zmieniam fabułę, żeby była barwniejsza, bardziej krwista i, przede wszystkim, miała więcej sensu. ;)
      No i poprawiam to opko, tak, to też jest bardzo ważne.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam wszytsko na twoim blogu na jednym wydechu i wow!
    rewelacja. :)
    wiesz... szkoda, że robisz sobie przerwę i wszyscy będziemy musieli tyle czekać, ale warto będzie :) poza tym rozumiem cię, każdy musi odpocząć i wszystko sobie poukładać :)
    http://underwater-everything-changes.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na poprawioną wersję. xd
    (żeby zmotywować)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie żeby coś, ale wiesz... czekam coraz bardziej niecierpliwie, więc pisaj, pisaj dużo.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja siedzę i nie betuję, taki ze mnie diabeł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łobuzie! Wszystko twoja wina, o!

      Usuń

Nie spamuj, bo Den ugryzie. Nie chcesz tego, prawda?

Obserwatorzy